ART 3º ESO

viernes, 24 de mayo de 2019

porfolio 4º ESO curso 2018-2019


Recuerda que cada trabajo tiene que ir con su enunciado/ propuesta y la teoría que explicamos para poder realizarlo. 
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV 




ESO Índice
1ª Evaluación
L1 Imagotipo logotipo, isólogo. Medio ambiente:3R
L2 Cartel publicitario . Día das letras galegas
L3 Análisis de formas. Técnica seca: Dibujo grafito (maniquí)
L4 Análisis de obras : Pictochart
L5 Análisis de formas. Técnica seca: Dibujo grafito (maniquí)
L6 Análisis de formas. Técnica seca :Dibujo grafito (objetos)
L7 Análisis de formas. Técnica húmeda :Tinta
L8 a+b+b El color
L9 Fotos
L10 Nuestra película y moviemaker ( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L11Polígonos
L12 Polígonos
L13Diseños modulares bidimensionales
L14 Tangencias
L15 Tangencias
L16 Vistas diédricas, nivel elemental( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L17 Axonometría: Isometría y P. caballera
L18 Vistas diédricas , nivel intermedio( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L19 Vistas diédricas
L20 Cónico Frontal
L21 Cónico Oblicuo

Porfolio y e-porfolio




O porfolio (dossier de aprendizaxe): una potente ferramenta de avaliación
O porfolio consiste na conformación dun dossier ou carpeta cunha selección reflexiva de evidencias/producións aportadas polo alumno/a lo largo do curso e que responde a un obxectivo concreto. A presentación farase en soporte papel e en formato electrónico ( e-porfolio),nas actividades que así o requiran.
Os traballos (presentacións, murais, traballos escritos, filmacións...) permiten ao alumno/a amosar as súas aprendizaxes, habilidades ou competencias, a vez que posibilitan ao profesor un seguimento do progreso deste aprendizaxe.
No porfolio o estudante debe acompañaras súas « evidencias de aprendizaxe » cunha reflexión (intrapersonal) na que xustifique a súa selección e valore o proceso que seguira no seu recorrido de aprendizaxe (metacognición, aprender a aprender, regulación...). Esta reflexión
lle axuda a tomar consciencia de qué e cómo vai aprendendo, o mesmo tempo que lle permite regular  o seu proceso de aprendizaxe e de estudo.

Usaranse as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC)  que aportan moitas potencialidades no deseño e na propia elaboración do  porfolio. As TIC poden axudar na elaboración das evidencias que conforman o porfolio e tamén poden actuar como plataforma base do proceso de ensino e  aprendizaxe; neste caso o porfolio quedaría implementado na plataforma mesma.
Elaboración do porfolio
Traballo: tarefas, proxectos, actividades
Selección (reflexiva e estratéxica)
Archivo-clasificación
Reflexión sobre logros e procesos (metacognición)
Presentación Exposición pública
Porfolio e  e-porfolio
O proceso da elaboración do porfolio  concretarase en catro fases: arquivar e clasificar os traballos que van a servir como evidencias da aprendizaxe; seleccionar de xeito intelixente aquelas producións que mellor exemplifican as competencias desenvolvidas; reflexionar (acerca dos aprendizaxes realizados, sobre o proceso seguido, en relación ao grupo...); e, finalmente, presentar nunha audiencia específica.
O  porfolio dixital conformará parte do portfolio xeral.

¿Qué non podemos esquecer incluír no portfolio?
Portada.
O índice do contido: presentación do que se vai a encontrar no porfolio.
O guión escrito da presentación oral.
As evidencias do propio aprendizaxe ( láminas, escritos, traballos ….)
Comentarios, suxerencias ... que o profesor realizara durante o proceso.
A reflexión persoal.
Algunhas preguntas que poden guiar a reflexión persoal coas que debes realizar un texto escrito a man , en castelán
a) Preguntas retrospectivas sobre o proceso
¿Qué proceso seguiches para facer estes traballos? ¿Fixeras algo parecido antes?
¿Qué aspectos melloraches nestes traballos? ¿Qué cres que necesitas mellorar?
¿Con qué problemas te encontraches? ¿Cómo os solucionaches?
¿Qué recursos utilizaches? ¿Cáles foron máis útiles? ¿Cáles volverías  utilizar?
– …
b) Preguntas sobre ti mesmo (introspectivas)
¿Cómo te sentiches facendo estes traballos? ¿Qué che gustou máis? ¿Qué é o que non che gustou?
¿Tiñas o nivel suficiente para levar a cabo os traballos?
Ao comparar estes traballos con outros anteriores, ¿observas cambios?
¿Sentes que melloraches como estudante?
– …
c) Preguntas sobre o grupo (para mirar máis aló de ti mesmo)
¿Traballaches da mesma maneira que o resto do grupo? ¿Qué fas de xeito diferente?
¿Qué te gustaría que os demais vesen e valorasen especialmente dos teus traballos?
¿Qué valoran os teus compañeiros dos teus traballos?
¿Qué crees que dirá o profesor sobre os teus traballos?
– …
d) Preguntas para o futuro (prospectivas)
¿Qué farías de outro modo si tiveras que volver a facer estes traballos?
¿Qué che gustaría mellorar?
¿Qué obxectivo te pondrás a próxima vez?

...

jueves, 23 de mayo de 2019

La desproporción en el Arte



Desproporción en el arte from miriamglezgil


Existen numerosas obras artísticas en las que los artistas representan la figura humana sin respetar las proporciones armónicas.
Además, las proporciones de una forma pueden modificarse expresamente según la finalidad de la imagen: tener una función simbólica, expresar el modelo de belleza ideal de una época o sociedad, responder a las particulares necesidades expresivas de un artista o estilo, corregir los defectos de perspectiva de nuestro sistema óptico o destacar determinados rasgos de un personaje con un sentido humorístico o crítico.

 
Se trata de que conozcas a artistas que desproporcionan la figura humana en sus obras aunque no todos lo hacen por el mismo motivo. Es posible que, si alguna vez has contemplado algunas de ellas, quizás hayas pensado que su autor no sabía hacerlo mejor. Conocer porqué lo hicieron así quizás te haga cambiar tu percepción del arte.    


viernes, 17 de mayo de 2019

Feliz día das nosas letras...

Carteis  feitos polo alumnado de EPVAV de 4 ESO




viernes, 10 de mayo de 2019