Recuerda
que cada trabajo tiene que ir con su enunciado/ propuesta y la
teoría que explicamos para poder realizarlo.
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV
esto es un EJEMPLO 3º ESO Índice
1ª
Evaluación
L1 La
publicidad : el cartel publicitario
L2
Marcas comerciales.
L3 Mi
comic: guión escrito y guión gráfico
L4 Mi
comic: Pixton
2ª
Evaluación
L5 El
color : colores primarios
L6 El color :tintes
L6 El color :tintes
L7 El
color: los complementarios
L8
Guión escrito y guión gráfico de un audiovisual
3ª
Evaluación
L9
Fotos y moviemaker ( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L10
Nuestra película ( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L11
Diseños modulares bidimensionales (A/B/C en la memoria extraible)
L12
Diseños modulares bidimensionales ( camiseta /monopatín...)
L13
División de la circunferencia en partes iguales. Polígonos
regulares y estrellados
L14
Ilusiones ópticas con curvas técnicas
L15
Óvalo /Ovoide
L16
Parábola/ Hipérbola
L17
Espirales: Dos y tres centros
L18
Elipse
L19
Dibujo artístico: Cubo
L20
Dibujo artístico: Prisma
L21
Dibujo artístico: Figura
L22
Sistemas de representación
L23
Sistemas de representación
Porfolio y e-porfolio
O porfolio (dossier de aprendizaxe): una potente ferramenta de avaliación
O porfolio consiste na conformación dun dossier ou carpeta cunha selección reflexiva de evidencias/producións aportadas polo alumno/a lo largo do curso e que responde a un obxectivo concreto. A presentación farase en soporte papel e en formato electrónico ( e-porfolio),nas actividades que así o requiran.
Os traballos (presentacións, murais, traballos escritos, filmacións...) permiten ao alumno/a amosar as súas aprendizaxes, habilidades ou competencias, a vez que posibilitan ao profesor un seguimento do progreso deste aprendizaxe.
No porfolio o estudante debe acompañaras súas « evidencias de aprendizaxe » cunha reflexión (intrapersonal) na que xustifique a súa selección e valore o proceso que seguira no seu recorrido de aprendizaxe (metacognición, aprender a aprender, regulación...). Esta reflexión
lle axuda a tomar consciencia de qué e cómo vai aprendendo, o mesmo tempo que lle permite regular o seu proceso de aprendizaxe e de estudo.
Usaranse as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) que aportan moitas potencialidades no deseño e na propia elaboración do porfolio. As TIC poden axudar na elaboración das evidencias que conforman o porfolio e tamén poden actuar como plataforma base do proceso de ensino e aprendizaxe; neste caso o porfolio quedaría implementado na plataforma mesma.
Elaboración do porfolio
Traballo: tarefas, proxectos, actividades
Selección (reflexiva e estratéxica)
Archivo-clasificación
Reflexión sobre logros e procesos (metacognición)
Presentación Exposición pública
Porfolio e e-porfolio
O proceso da elaboración do porfolio concretarase en catro fases: arquivar e clasificar os traballos que van a servir como evidencias da aprendizaxe; seleccionar de xeito intelixente aquelas producións que mellor exemplifican as competencias desenvolvidas; reflexionar (acerca dos aprendizaxes realizados, sobre o proceso seguido, en relación ao grupo...); e, finalmente, presentar nunha audiencia específica.
O porfolio dixital conformará parte do portfolio xeral.
¿Qué non podemos esquecer incluír no portfolio?
– Portada.
– O índice do contido: presentación do que se vai a encontrar no porfolio.
– O guión escrito da presentación oral.
– As evidencias do propio aprendizaxe ( láminas, escritos, traballos ….)
– Comentarios, suxerencias ... que o profesor realizara durante o proceso.
– A reflexión persoal.
Algunhas preguntas que poden guiar a reflexión persoal coas que debes realizar un texto escrito a man , en castelán
a) Preguntas retrospectivas sobre o proceso
– ¿Qué proceso seguiches para facer estes traballos? ¿Fixeras algo parecido antes?
– ¿Qué aspectos melloraches nestes traballos? ¿Qué cres que necesitas mellorar?
– ¿Con qué problemas te encontraches? ¿Cómo os solucionaches?
– ¿Qué recursos utilizaches? ¿Cáles foron máis útiles? ¿Cáles volverías utilizar?
– …
b) Preguntas sobre ti mesmo (introspectivas)
– ¿Cómo te sentiches facendo estes traballos? ¿Qué che gustou máis? ¿Qué é o que non che gustou?
– ¿Tiñas o nivel suficiente para levar a cabo os traballos?
– Ao comparar estes traballos con outros anteriores, ¿observas cambios?
– ¿Sentes que melloraches como estudante?
– …
c) Preguntas sobre o grupo (para mirar máis aló de ti mesmo)
– ¿Traballaches da mesma maneira que o resto do grupo? ¿Qué fas de xeito diferente?
– ¿Qué te gustaría que os demais vesen e valorasen especialmente dos teus traballos?
– ¿Qué valoran os teus compañeiros dos teus traballos?
– ¿Qué crees que dirá o profesor sobre os teus traballos?
– …
d) Preguntas para o futuro (prospectivas)
– ¿Qué farías de outro modo si tiveras que volver a facer estes traballos?
– ¿Qué che gustaría mellorar?
– ¿Qué obxectivo te pondrás a próxima vez?
– ...
https://docs.google.com/presentation/d/1Msln3hlLMZ1wUDc_voWeE_b0Enio9z7mApFn-wocYls/edit?usp=sharing
https://sites.google.com/site/aidaivars/home/seminarios/-que-es-un-portfolio
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.