miércoles, 24 de abril de 2019

Porfolio 3º ESO 19-20


Recuerda que cada trabajo tiene que ir con su enunciado/ propuesta y la teoría que explicamos para poder realizarlo. 
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV 



esto es un EJEMPLO  3º ESO Índice
1ª Evaluación
L1 La publicidad : el cartel publicitario
L2 Marcas comerciales.
L3 Mi comic: guión escrito y guión gráfico
L4 Mi comic: Pixton

2ª Evaluación
L5 El color : colores primarios
L6 El color :tintes
L7 El color: los complementarios
L8 Guión escrito y guión gráfico de un audiovisual

3ª Evaluación
L9 Fotos y moviemaker ( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L10 Nuestra película ( Curso/Grupo, en la memoria extraible)
L11 Diseños modulares bidimensionales (A/B/C en la memoria extraible)
L12 Diseños modulares bidimensionales ( camiseta /monopatín...)
L13 División de la circunferencia en partes iguales. Polígonos regulares y estrellados
L14 Ilusiones ópticas con curvas técnicas
L15 Óvalo /Ovoide
L16 Parábola/ Hipérbola
L17 Espirales: Dos y tres centros
L18 Elipse
L19 Dibujo artístico: Cubo
L20 Dibujo artístico: Prisma
L21 Dibujo artístico: Figura
L22 Sistemas de representación
L23 Sistemas de representación


Porfolio y e-porfolio


O porfolio (dossier de aprendizaxe): una potente ferramenta de avaliación
O porfolio consiste na conformación dun dossier ou carpeta cunha selección reflexiva de evidencias/producións aportadas polo alumno/a lo largo do curso e que responde a un obxectivo concreto. A presentación farase en soporte papel e en formato electrónico ( e-porfolio),nas actividades que así o requiran.
Os traballos (presentacións, murais, traballos escritos, filmacións...) permiten ao alumno/a amosar as súas aprendizaxes, habilidades ou competencias, a vez que posibilitan ao profesor un seguimento do progreso deste aprendizaxe.
No porfolio o estudante debe acompañaras súas « evidencias de aprendizaxe » cunha reflexión (intrapersonal) na que xustifique a súa selección e valore o proceso que seguira no seu recorrido de aprendizaxe (metacognición, aprender a aprender, regulación...). Esta reflexión
lle axuda a tomar consciencia de qué e cómo vai aprendendo, o mesmo tempo que lle permite regular  o seu proceso de aprendizaxe e de estudo.

Usaranse as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC)  que aportan moitas potencialidades no deseño e na propia elaboración do  porfolio. As TIC poden axudar na elaboración das evidencias que conforman o porfolio e tamén poden actuar como plataforma base do proceso de ensino e  aprendizaxe; neste caso o porfolio quedaría implementado na plataforma mesma.
Elaboración do porfolio
Traballo: tarefas, proxectos, actividades
Selección (reflexiva e estratéxica)
Archivo-clasificación
Reflexión sobre logros e procesos (metacognición)
Presentación Exposición pública
Porfolio e  e-porfolio
O proceso da elaboración do porfolio  concretarase en catro fases: arquivar e clasificar os traballos que van a servir como evidencias da aprendizaxe; seleccionar de xeito intelixente aquelas producións que mellor exemplifican as competencias desenvolvidas; reflexionar (acerca dos aprendizaxes realizados, sobre o proceso seguido, en relación ao grupo...); e, finalmente, presentar nunha audiencia específica.
O  porfolio dixital conformará parte do portfolio xeral.

¿Qué non podemos esquecer incluír no portfolio?
– Portada.
– O índice do contido: presentación do que se vai a encontrar no porfolio.
– O guión escrito da presentación oral.
– As evidencias do propio aprendizaxe ( láminas, escritos, traballos ….)
– Comentarios, suxerencias ... que o profesor realizara durante o proceso.
– A reflexión persoal.

Algunhas preguntas que poden guiar a reflexión persoal coas que debes realizar un texto escrito a man , en castelán
a) Preguntas retrospectivas sobre o proceso
– ¿Qué proceso seguiches para facer estes traballos? ¿Fixeras algo parecido antes?
– ¿Qué aspectos melloraches nestes traballos? ¿Qué cres que necesitas mellorar?
– ¿Con qué problemas te encontraches? ¿Cómo os solucionaches?
– ¿Qué recursos utilizaches? ¿Cáles foron máis útiles? ¿Cáles volverías  utilizar?
– …
b) Preguntas sobre ti mesmo (introspectivas)
– ¿Cómo te sentiches facendo estes traballos? ¿Qué che gustou máis? ¿Qué é o que non che gustou?
– ¿Tiñas o nivel suficiente para levar a cabo os traballos?
– Ao comparar estes traballos con outros anteriores, ¿observas cambios?
– ¿Sentes que melloraches como estudante?
– …
c) Preguntas sobre o grupo (para mirar máis aló de ti mesmo)
– ¿Traballaches da mesma maneira que o resto do grupo? ¿Qué fas de xeito diferente?
– ¿Qué te gustaría que os demais vesen e valorasen especialmente dos teus traballos?
– ¿Qué valoran os teus compañeiros dos teus traballos?
– ¿Qué crees que dirá o profesor sobre os teus traballos?
– …
d) Preguntas para o futuro (prospectivas)
– ¿Qué farías de outro modo si tiveras que volver a facer estes traballos?
– ¿Qué che gustaría mellorar?
– ¿Qué obxectivo te pondrás a próxima vez?

– ...

https://docs.google.com/presentation/d/1Msln3hlLMZ1wUDc_voWeE_b0Enio9z7mApFn-wocYls/edit?usp=sharing


https://sites.google.com/site/aidaivars/home/seminarios/-que-es-un-portfolio

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.