viernes, 29 de noviembre de 2013

SECCIONES BILINGÜES.

ÁLVARO ESTO ES PARA TI......


.....Y PARA LOS DEMÁS


http://www.learningchocolate.com/


Espero que os ayude .................y os lo paseis bien

lunes, 18 de noviembre de 2013

CÓMIC PARA 3º ESO






Está organizado casi como un aula virtual,  en la que el profesor manda una tarea  y recibe los trabajos del alumnado.  Tiene licencia gratuita para un mes, después ya se sabe... Tienen muchas posibilidades y hasta pueden crear su propio avatar.
He hecho un ejemplo rápido y la verdad es que es muy intuitivo

PRIMERO REALIZA EL GUIÓN EN TU BLOCK DE DIBUJO Y DESPUÉS..... MANOS A LA OBRA.



CIBERACOSO..................TEMA PARA O CÓMIC 1ºESO

1. Que é o Ciberacoso, e en que formas se manifesta

A presencia da internet no mundo escolar, relacionada co aumento do uso das novas tecnoloxías da comunicación, é imparable, o mesmo que noutros moitos campos. As vantaxes destes medios son evidentes, pero tamén poden presentar inconvenientes, e no caso que nos ocupa, certos riscos.
O Ciberacoso ou Ciberbullying é o uso das redes sociais, correo electrónico, blogs e outros ámbitos da internet en perxuízo dunha ou máis persoas, ou da súa imaxe pública. Se comparamos isto con casos típicos de acoso escolar veremos que, por unha parte, o ciberacoso non supón agresións físicas, pero por outra ten moito máis alcance tanto na difusión espacial como na temporal, cunha continuidade que pode ser permanente, e non limitada ao horario escolar.
Para combatir este fenómeno e conseguir como docentes que as novas tecnoloxías sexan sempre unha fonte de experiencias positivas para o noso alumnado, debemos coñecer a tipoloxía dos perigos que conleva a rede, a sintomatoloxía que nos axudará a detectar os problemas, as boas prácticas que axudan a previr estas situacións e a maneira de buscar solucións.
Normalmente distínguense tres tipos de perigos aos que están expostas as persoas con internet: perigos persoais, acceso a contidos inapropriados e adicción. O ciberacoso entra no primeiro tipo. As súas formas habituais son:

- Ameazas e intimidación
- Seguemento persistente
- Humillacións, insultos e difamacións
- Exclusión, boicot
- Roubo da identidade e suplantación
- Difusión de datos e imaxes persoais
- Manipulación

2. Medidas preventivas e boas prácticas

Alumnado:
  • Aconsellar que controlen a súa identificación e a circulación dos seus datos persoais (alias, ingreso en grupos, etc). Resulta o máis importante como prevención. En concreto, algunhas recomendacións habituais son: 
    - Non crear contas en foros e redes sociais cos datos persoais, senón utilizando alias. Comunicar a propia identidade de forma privada só a aqueles outros membros cos que hai confianza e interesa que nos identifiquen.
    - Non establecer citas u otras actividades presenciais con persoas que non coñecesen antes persoalmente, isto é, fóra da rede.
    - Non comunicar o domicilio, datos de contacto, datos bancarios, etc. Nin tampouco datos persoais de terceiras persoas.
    - Sondear periódicamente a rede mediante un buscador, para saber se os seus datos persoais ou imaxes figuran nalgunha web.

  • Consellos para non acosar: aproveitar o noso papel como docentes para conciencialos de que a web non é o lugar apropiado para resolver diferencias con outras persoas, e que a emisión de mensaxes hostís remata sendo perxudicial para todos. Promover o respeto e a prudencia.
  • Consellos para non ser acosado: ser prudente e respetuoso ao empregar a web para comunicarse cos demáis. Moitas veces os conflitos comezan por malentendidos ou comentarios inoportunos. Non expoñerse excesivamente aos comentarios dos demáis contando cousas persoais. Pedir axuda inmediatamente a familiares e profesores ante as primeiras evidencias de acoso.

  • Consellos para non tolerar o acoso: mentalizarse de que o acoso é un problema de todos, e non admitir que outros teñan actitudes negativas ou exercan presión sobre terceiras persoas. Mostrarse conciliador e denunciar sen demora calquera caso de acoso do que se teña coñecemento.




Utiliza  el lenguaje específico del cómic de forma muy básica , sin onomatopeyas, figuras cinéticas, u otros efectos . Tiene muchos personajes  y objetos. Sólo se trabaja en blanco y negro. Para mi  es todavía muy cerrada ya que sólo  puedes trabajar con los objetos y personajes establecidos, sin posibilidad de hacer cambios.
PRIMERO REALIZA UN GUIÓN EN EL BLOCK DE DIBUJO
DEPUÉS ENTRA EN STIP GENERATOR Y REALIZA TU CÓMIC. 




COMIC BILINGUAL SECTION


EL CÓMIC