martes, 28 de febrero de 2017
POP ART
Etiquetas:
cosas que pasan,
curso16-17,
Dibujo artístico,
diseños de repetición,
lenguaje visual,
piktochart,
redes,
trabajos alumnos
sábado, 18 de febrero de 2017
Micromachismos..........estan ahí
Etiquetas:
curso16-17,
donas de si,
plan proxecta,
QUEROTE+,
video
viernes, 17 de febrero de 2017
jueves, 16 de febrero de 2017
Be yourself
1. Information
2. Learning about HOW TO DO IT¡
http://www.catedu.es/crear_wq/wq/home/7006/index.html
3. Hands on
You can find more short movies in http://stopmotionnow.blogspot.com.es/
2. Learning about HOW TO DO IT¡
http://www.catedu.es/crear_wq/wq/home/7006/index.html
3. Hands on
You can find more short movies in http://stopmotionnow.blogspot.com.es/
Etiquetas:
3ºESO,
bilingüe,
donas de si,
plan proxecta,
propiedad intelectual,
stopmotion,
trabajos alumnos
lunes, 13 de febrero de 2017
Abstracción
Etiquetas:
1ºESO,
abstracción,
curso16-17,
Técnicas,
trabajos alumnos
miércoles, 8 de febrero de 2017
AMONG US
Etiquetas:
3ºESO,
bilingüe,
curso16-17,
inglés,
PADLET,
trabajos alumnos
martes, 7 de febrero de 2017
Publicidad Machista / Actividade pola Igualdade de Xénero e Coeducación
Fai un comentario a esta entrada , analizando un dos anuncios. Usa os criterios explicados na aula.
publicidad machista
elpais/mujeres/los goya
A violencia contras as mulleres maniféstase de formas distintas segundo as culturas e os momentos sociopolíticos, pero é algo que ocorre todos os días, porque todos os días se abusa, se humilla, se agride, se viola, se explota e se matan mulleres; e, porén, esta violencia estivo invisibilizada e negada como problema social ata hai unhas décadas.
As características básicas da violencia de xénero son as seguintes:
-Está fundada nunha desigualdade entre homes e mulleres derivada dun
código patriarcal.
-É unha forma de violencia dunha elevada invisibilidade social.
-Emprégase como un mecanismo de control e castigo sobre a muller.
-Xera sentimento de culpa en quen a sofre.
-Xera unha relación na que tanto agresor como vítima quedan atrapados: o
poder, dun lado e o medo e a submisión, doutro.
publicidad machista
Os estereotipos de xénero comezan a aflorar moi cedo na vida das persoas, arredor dos 5 anos de idade, os rapaces e rapazas aínda non parecen deixarse influenciar polos roles de xénero. A partir do sexto ano de vida esto cambia.
Isto amosa a importancia que ten a cultura e a educación que recibimos nos primeiros anos de vida na conformación dos prexuízos asociados aos diferentes roles que mulleres e homes teñen na sociedade. Son produto de construcións sociais e culturais nun contorno patriarcal. A maioría de nos somos inconscientes do interiorizado que temos eses estereotipos e de como acaban por condicionar as nosas vidas e mesmo poden derivar en violencias que impidan que nos desenvolvamos claramente como persoas. Por isto todos e todas debemos intentar modificar os patróns de comportamento, sendo conscientes destes estereotipos para garantir a todo o noso alumando as mesmas oportunidades e os mesmos dereitos na sociedade.
A violencia contras as mulleres maniféstase de formas distintas segundo as culturas e os momentos sociopolíticos, pero é algo que ocorre todos os días, porque todos os días se abusa, se humilla, se agride, se viola, se explota e se matan mulleres; e, porén, esta violencia estivo invisibilizada e negada como problema social ata hai unhas décadas.
As características básicas da violencia de xénero son as seguintes:
-Está fundada nunha desigualdade entre homes e mulleres derivada dun
código patriarcal.
-É unha forma de violencia dunha elevada invisibilidade social.
-Emprégase como un mecanismo de control e castigo sobre a muller.
-Xera sentimento de culpa en quen a sofre.
-Xera unha relación na que tanto agresor como vítima quedan atrapados: o
poder, dun lado e o medo e a submisión, doutro.
As condicións que se deben cumprir para ser considerada violencia de xénero
son:
O AGRESOR: sempre é un home.
A VÍTIMA: sempre é unha muller.
A CAUSA: as relaciones de poder entre os sexos pola socialización
(dominación do home e
submisión da muller).
O OBXECTIVO: o control e odominio das mulleres
A continuación, unha curtametraxe Subir y bajar , que reflicte a terrible situación de chantaxe emocional e presión psicolóxica que sofre unha muller cando o seu maltratador (ao que deixou) chama ao portal da súa casa.
Os efectos da violencia psicolóxica, a dependencia emocional ... son demoledores para a muller vítima. Aínda que neste caso todo apunta a que xa se interpuxo denuncia, e mesmo parece que hai orde de afastamento, podemos imaxinarnos que vai ocorrer cando suba, non? Aínda despois das denuncias, cantas mulleres seguen sendo maltratadas (e mesmo asasinadas...
Aquí tedes unha ligazón ao discurso que Emma Watson pronunciou na sede central da Organización
de Nacións Unidas en Nova York no marco da campaña HeForShe (“Eles por elas”).
"> Actividad pola Igualdade de Xénero e Coeducación
son:
O AGRESOR: sempre é un home.
A VÍTIMA: sempre é unha muller.
A CAUSA: as relaciones de poder entre os sexos pola socialización
(dominación do home e
submisión da muller).
O OBXECTIVO: o control e odominio das mulleres
A continuación, unha curtametraxe Subir y bajar , que reflicte a terrible situación de chantaxe emocional e presión psicolóxica que sofre unha muller cando o seu maltratador (ao que deixou) chama ao portal da súa casa.
Os efectos da violencia psicolóxica, a dependencia emocional ... son demoledores para a muller vítima. Aínda que neste caso todo apunta a que xa se interpuxo denuncia, e mesmo parece que hai orde de afastamento, podemos imaxinarnos que vai ocorrer cando suba, non? Aínda despois das denuncias, cantas mulleres seguen sendo maltratadas (e mesmo asasinadas...
Aquí tedes unha ligazón ao discurso que Emma Watson pronunciou na sede central da Organización
de Nacións Unidas en Nova York no marco da campaña HeForShe (“Eles por elas”).
"> Actividad pola Igualdade de Xénero e Coeducación
Etiquetas:
3ºESO .curso 20-21,
3ºESO bilingüe,
4º ESO,
advertising,
COMUNICACIÓN,
cosas que pasan,
curso16-17,
donas de si,
lenguaje visual,
plan proxecta
domingo, 5 de febrero de 2017
Dibujo Artístico
sábado, 4 de febrero de 2017
Ciberbullying
“SABIENDO QUE EL ALUMNO APRENDE, LA NOTA ES LO DE MENOS”
Esta es una frase de NEUS SANMARTÍ (catedrática de Didáctica de las Ciencias y doctora en Ciencias Químicas por la Universidad Autónoma de Barcelona) porque
estudiar para aprobar no es lo mismo que aprender
Etiquetas:
cosas que pasan,
orientacion educativa
Imágenes y obras de dominio público/ documental sobre la propiedad intelectual
Buscadores de obras de dominio público
The Commons en Flickr
Europeana, buscador de obras en dominio público de Europa
Archive.org, desde Estados Unidos
Obras literarias en Dominio Público en España
documental sobre derecho a la propiedad intelectual
The Commons en Flickr
Europeana, buscador de obras en dominio público de Europa
Archive.org, desde Estados Unidos
Obras literarias en Dominio Público en España
documental sobre derecho a la propiedad intelectual
Etiquetas:
creative comomns,
curso16-17,
diseño,
HISTORIA DEL ARTE,
licencias,
pintores,
plástica,
propiedad intelectual,
video
Esta entrada pretende contestar a las preguntas de mis alumnas/os de Bachillerato. Espero que os ayude...
Más información sobre las pruebas de acceso a las enseñanzas superiores de diseño.
Grado en comunicación audiovisual
- Instruciones para el acceso y admisión de alumnado a las enseñanzas superiores de Diseño
Más información sobre las pruebas de acceso a las enseñanzas superiores de diseño.
- Aquí os dejo la información sobre la Escuela de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso en A Coruña, La Facultad de Bellas Artes de Universidad de Vigo (se imparte en Pontevedra), el grado en Comunicación Audiovisual y el grado de Ingeniería de diseño industrial y desarrollo de producto de la Universidad de la Coruña (este último se imparte en Ferrol).
Los estudios que puedes estudiar en Belas Artes son...
y despues del grado....
Enlace a las distintas titulaciones....
Grado en Ingeniería de Diseño Industrial y Desarrollo del Producto
Escuela Universitaria de Diseño Industrial.Campus de Ferrol
Grado en Comunicación Audiovisual
Grado en comunicación audiovisual
Etiquetas:
cosas que pasan,
curso16-17,
orientacion educativa
miércoles, 1 de febrero de 2017
As cores e o seu significado
De onde vén o costume de que os nenos vistan de azul e as nenas de rosa?
Vén de principios do século XX, de Estados Unidos, que foi cando comezou a moda de usar tons pasteis para vestir aos nenos (ata ese momento adoitaban ir de branco). O curioso é que nos anos 20 usábase con máis frecuencia o rosa para os nenos (por ser unha cor “máis decidida e forte”) e o azul celeste para as nenas (considerado “máis delicado e refinado”). Aínda que eran os grandes almacéns os que decidían que cor asignar a uns e outros. Cuestión de marketing… O importante era vender, igual que hoxe en día. A concepción actual, rosa para nenas e azul para nenos, xeneralizouse nos anos 40, aínda que en España non foi ata os 80. Podemos comprobalo mirando as fotos da infancia das nosas nais e pais, avós e avoas… É moi probable que aparezan vestidos de branco sen distinción: unha cor moito máis doada de lavar con frecuencia sen risco de perder a tintura.
Texto e imaxes sacadas de http://corunamagazine.com/torres-jack-desigualdade-estereotipos/ .
Texto escrito por Ana Torres Jack. Botarlle unha ollada!
Bótalle unha ollada a esto....https://www.youtube.com/watch?v=7hBX7YUAx2I
Qué che parece isto?
Texto e imaxes sacadas de http://corunamagazine.com/torres-jack-desigualdade-estereotipos/ .
Texto escrito por Ana Torres Jack. Botarlle unha ollada!
Bótalle unha ollada a esto....https://www.youtube.com/watch?v=7hBX7YUAx2I
Qué che parece isto?
Etiquetas:
4º ESO,
COMUNICACIÓN,
curso16-17,
donas de si,
el color,
plan proxecta
Suscribirse a:
Entradas (Atom)