Preparando setembro...
Para este setembro non tedes que facer tarefas para entregar. Pero debedes repasar os contidos do curso que traballamos nas distintas láminas e tarefas do curso ( lembrade que as tedes no apartado do porfolio)
CONTIDOS MINIMOS E.P.V de 1º E.S.O
O finalizar 1º E.S.O os alumnos teñen que coñecer como conceptos mínimos imprescindibles os seguintes conceptos:
.- A comunicación visual. Finalidades.
.-A percepción visual. Relación forma-fondo.
.-Signos e símbolos nas linguaxes visuais.
.-As distintas linguaxes visuais nas diversas formas de expresión visual ou plástica: o cómic, o deseño nos seus diferentes campos, o cómic.
.-O signo gráfico, pictórico e plástico.
.-a liña obxectiva e subxectiva
.-A forma, a cor e a textura.
.-Cores primarias e secundarias.
.-Contrastes e harmonía.
.-Texturas naturais e artificiais.
.-Texturas visuais e táctiles.
.-Concepto de bidimensionalidade.
.-Formas planas. Verticalidad e horizontalidad.
.-Concepto de medida. Segmentos e ángulos.
.-Transporte de medidas. O compás.
.-División dun segmento:Teorema de Thales.
.-Circunferencia. División dá circunferencia.
.-Formas poligonales. Triángulos. Cuadriláteros. Polígonos regulares inscritos.
.-Igualdade, semellanzas e simetrías.
.-Concepto de espazo tridimensional.
.-Efectos dá luz:claroscuro.
.-Iniciación os sistemas de representación. Planta, alzado e perfil.
.-Iniciación á perspectiva cónica.
.-Ritmo compositivo. Equilibrio.
.-O home como medida. Relatividade do tamaño.
.- Escalas.
CONTIDOS MÍNIMOS E.P.V. de 3º E.S.O.
O finalizar 3º E.S.O os alumnos teñen que coñecer como conceptos mínimos imprescindibles os seguintes conceptos:
.- A imaxe como medio de expresión, comunicación e coñecemento.
.-Lectura de imaxes. Significados dunha imaxe. Imaxe representativa e simbólica.
.-Símbolos e signos. Anagramas, logotipos, marcas e pictogramas.
.-Sintaxe dás linguaxes visuais.
.-Elementos configurativos do deseño bidimensional.
.-Texturas visuais e táctiles, orgánicas e xeométricas. Calidades expresivas.
.-A cor. Cor luz e cor pigmentos.
.-Cores armónicos e complementarios. Gamas cromáticas.
.-Valores expresivos dá cor.
.-A liña como elemento expresivo e descritivo dá forma. Obxectividade e subjetiviad.
.-Forma obxectiva e subxectiva.
.-Formas xeométricas e formas orgánicas.
.-Estrutura dá forma. Eixos. Direccións. Paralelismo e perpendicularidad. Polígonos regulares. Tangencias. Espiral, óvalos e ovoides. Cónicas.
.-Proporcionalidade. Teoremas de Thales. Escalas.
.-Repetición e ritmo. Estruturas modulares. Redes poligonales básicas.
.-Equilibrio e simetría. Harmonía.
.-Ritmo compositivo.
.-Proporción. Relación estre formas e campo visual.
.-Relación fondo-figura.
.-Espazo e volume: percepción e representación.
.-Ilusións ópticas.
.-Representacións tridimensionales. Perspectiva axonométrica e cónica.
.-Fundamentos dos sistemas.
.-Claroscuro.
domingo, 2 de julio de 2017
Preparando Setembro
Etiquetas:
1ºESO,
3ºESO,
PROGRAMACIÓN,
septiembre
Algunas películas que no debes perderte...aunque seas mayor.
El cine es una herramienta fantastica para trabajar la inteligencia emocional ,es decir, la capacidad de percibir, asimilar, comprender y regular las propias emociones y las de los demás
e incluye habilidades como la tolerancia, la comprensión, la empatía,
la asertividad o la identificación y verbalización de los sentimientos. Este verano , es un buen momento, os animo a que las disfruteis.
http://www.aulaplaneta.com/2017/06/28/en-familia/ocho-peliculas-educar-tus-hijos-la-inteligencia-emocional/
http://www.aulaplaneta.com/2017/06/28/en-familia/ocho-peliculas-educar-tus-hijos-la-inteligencia-emocional/
Etiquetas:
1ºESO,
donas de si,
QUEROTE+,
video
Suscribirse a:
Entradas (Atom)