lunes, 1 de julio de 2019
Y para septiembre...
Para preparar a materia de Debuxo Técnico1
Déixovos eiquí  un resumo dos contidos
da programación para preparar o examen de setembro. Tedes toda a información na páxina web do centro.
 Moito ánimo ....esforzaros e seguro que aprobades!
| Contidos | Criterios | |
| Bloque 1. Xeometría e debuxo técnico | ||
| 
B1.1.
   Trazados xeométricos. 
B1.2.
   Instrumentos e materiais do debuxo técnico. 
B1.3.
   Recoñecemento da xeometría na natureza. 
B1.4.
   Identificación de estruturas xeométricas na arte. 
B1.5.
   Valoración da xeometría como instrumento para o deseño gráfico,
   industrial e arquitectónico. 
B1.6.
   Trazados fundamentais no plano. 
B1.7.
   Operacións con segmentos. 
B1.8.
   Mediatriz. 
B1.9.
   Paralelismo e perpendicularidade. 
B1.10.
   Determinación de lugares xeométricos. Aplicacións. 
B1.11.
   Elaboración de formas baseadas en redes modulares. 
B1.12.
   Circunferencia e círculo. 
B1.13.
   Ángulos. 
B1.14.Trazado
   de polígonos regulares. 
B1.15.
   Resolución gráfica de cuadriláteros e polígonos. 
B1.16.
   Representación de formas planas. 
B1.17.
   Trazado de formas proporcionais. 
B1.18.
   Resolución gráfica de triángulos. 
B1.19.
   Determinación, propiedades e aplicacións dos seus puntos
   notables. 
B1.20.
   Proporcionalidade e semellanza. 
B1.21.
   Análise de trazado de formas poligonais por triangulación,
   radiación e itinerario. 
    
B1.22.
   Construción e utilización de escalas gráficas. 
B1.23.
   Transformacións xeométricas elementais: xiro, translación,
   simetría homotecia e afinidade. Identificación de invariantes.
   Aplicacións. 
B1.24.
   Tanxencias e enlaces. 
B1.25.
   Resolución de problemas básicos de tanxencias e enlaces.
   Aplicacións. 
B1.26.
   Construción de curvas técnicas, óvalos, ovoides e espirais. 
B1.27.
   Aplicacións da xeometría ao deseño arquitectónico e
   industrial. 
B1.28.
   Xeometría e novas tecnoloxías. 
B1.29.
   Aplicacións de debuxo vectorial en 2D.B1.30.
   Exercicios de aplicación de trazado de tanxencias e enlaces. | B1.1. Resolver problemas de configuración de formas poligonais sinxelas no plano coa axuda de utensilios convencionais de debuxo sobre taboleiro, aplicando os fundamentos da xeometría métrica de acordo cun esquema paso a paso e/ou unha figura de análise elaborada previamente. | |
| B1.2. Debuxar curvas técnicas e figuras planas compostas por circunferencias e liñas rectas, aplicando os conceptos fundamentais de tanxencias, resaltar a forma final determinada e indicar graficamente a construción auxiliar utilizada, os puntos de enlace e a relación entre os seus elementos. | ||
| Bloque 2. Sistemas de representación | ||
| 
B2.1.
   Fundamentos dos sistemas de representación. 
B2.2.
   Sistemas de representación na arte. 
B2.3.
   Evolución histórica dos sistemas de representación. 
B2.4.
   Sistemas de representación e debuxo técnico. Ámbitos de
   aplicación. 
B2.5.
   Vantaxes e inconvenientes. Criterios de selección. 
B2.6.
   Clases de proxección. 
B2.7.
   Sistemas de representación e novas tecnoloxías. 
B2.9.
   Sistema diédrico. 
B2.
   10. Procedementos para a obtención das proxeccións diédricas. 
B2.11.
   Disposición normalizada. 
B2.12.
   Reversibilidade do sistema. Número de proxeccións suficientes. 
B2.13.
   Representación e identificación de puntos, rectas e planos.
   Posicións no espazo. 
Paralelismo
   e perpendicularidade. Pertenza e intersección. 
B2.14.
   Proxeccións diédricas de sólidos e espazos sinxelos. 
B2.15.
   Seccións planas. Determinación da súa verdadeira magnitude. 
B2.16.
   Procedementos para a obtención e disposición das proxeccións
   diédricas. 
B2.17.
   Visualización e debuxo a man alzada de axonometrías a partir das
   vistas principais de pezas sinxelas.B2.18.
   Seccións planas. Determinación da súa verdadeira magnitude. | 
B2.1.
   Relacionar os fundamentos e as características dos sistemas de
   representación coas súas posibles aplicacións ao debuxo
   técnico,seleccionando
   o sistema axeitado ao obxectivo previsto, e identificar as
   vantaxes e os inconvenientes en función da información que se
   desexe amosar e dos recursos dispoñibles. | |
| B2.19. Sistema de planos cotados: aplicacións. | B2.2. Representar formas tridimensionais sinxelas a partir de perspectivas, fotografías, pezas reais ou espazos do contorno próximo, utilizando o sistema diédrico ou, de ser o caso, o sistema de planos cotados, dispondo de acordo coa norma as proxeccións suficientes para a súa definición e identificando os seus elementos de xeito inequívoco. | |
| 
B2.20.
   Sistema axonométrico. 
B2.21.
   Fundamentos do sistema. Disposición 
dos
   eixes e utilización dos coeficientes de redución. 
B2.22.
   Sistema axonométrico ortogonal, perspectivas isométricas,
   dimétricas e trimétricas. 
B2.23.
   Sistema axonométrico oblicuo: perspectivas cabaleiras e
   militares.B2.24.
   Aplicación do ovalo isométrico como representación simplificada
   de formas circulares. | 
B2.3.
   Debuxar perspectivas de formas tridimensionais a partir de pezas
   reais ou definidas polas súas proxeccións ortogonais, seleccio-nando a
   axonometría axeitada ao propósito da representación, dispondo a
   posición dos eixes en función da importancia relativa das caras
   que se desexen amosar e utilizando, de ser o caso, os coeficientes
   de redución determinados. | |
| 
B2.25.
   Sistema cónico central. 
B2.26.
   Elementos do sistema. Plano do cadro econo
   visual. | 
B2.4.
   Debuxar perspectivas cónicas de formas tridimensionais a partir
   de espazos do contorno ou definidas polas súas proxeccións
   ortogo- 
nais,
   e valorar o método seleccionado, considerando a orientación das
   caras principais respecto do plano do cadro e a repercusión da
   po-sición
   do punto de vista sobre o resultado final. | |
| 
B2.27.
   Determinación do punto de vista e orientación das caras
   principais. 
B2.28.
   Paralelismo. Puntos de fuga. Puntos métricos. 
B2.29.
   Representación simplificada da circunferencia. 
B2.30.
   Sistema cónico oblicuo. 
B2.31.
   Representación simplificada da circunferencia.B2.32.
   Representación de sólidos nos diferentes sistemas. | ||
| Bloque 3. Normalización | ||
| B3.1. Elementos da normalización consonte a normativa. | 
B3.1.
   Valorar a normalización como convencionalismo para a comunicación
   universal que permite simplificar os métodos de produción,
   asegurar a calidade dos produtos, posibilitar asúa
   distribución e garantir a súa utilización polo destinatario
   final. | |
| 
B3.2.
   Proxecto: necesidade e ámbito de aplicación das normas. 
B3.3.
   Formatos. Dobra de planos. 
B3.4.
   Vistas. Liñas normalizadas. 
B3.5.
   Aplicacións da normalización. 
B3.6.
   Escalas. Cotación.B3.7.
   Debuxo industrial. | B3.2. Aplicar as normas nacionais, europeas e internacionais relacionadas cos principios xerais de representación, formatos, escalas, cota- ción e métodos de proxección ortográficos e axonométricos, considerando o debuxo técnico coma linguaxe universal, valorando a necesidade de coñecer a súa sintaxe e utilizándoo de forma obxectiva para a interpretación de planos | |
Etiquetas:
1º Bach,
Curso 18-19,
curso 2018-19,
DT,
septiembre
Para preparar A materia de Debuxo Artístico....
En setembro haberá un exame Teórico-práctico, parecido aos que fixemos durante o curso. Non haberá entrega de traballos ainda que os recomendo que os fagades para repasar.
Tedes que levar todos os materiais necesarios para facelo ( os que usamos na clase)
Moito ánimo....sei que podedes facelo! ... e vos tamén!
Guía por temas para a preparación ao exame de setembro. Non haberá entrega de traballos.
| 
ESTANDARES
   DE APRENDIZAXE | 
GRADO
   MÍNIMO DE CONSECUCIÓN PARA SUPERAR A MATERIA | 
| 
DA1.B1.1.1.
   Valora e coñece a importancia do debuxo artístico, as súas
   aplicacións e as súas manifestacións a través da historia e na
   actualidade, co estudo e a observación de obras e artistas
   significativos/as. | Escritos de análise de obras e artistas mais significativos. | 
| 
DA1.B1.1.2.
   Selecciona, relaciona e emprega con criterio a terminoloxía
   específica, de forma oral e escrita, en postas en común ou
   probas individuais, aplicada a producións propias ou alleas. | Utiliza con criterio a terminoloxía específica, de forma escrita. | 
| 
DA1.B1.2.1.
   Utiliza con propiedade os materiais e os procedementos máis
   idóneos para representar e expresarse en relación ás linguaxes
   gráficas, adecuándoos ao obxectivo plástico desexado. | Realiza técnicas gráfico-plásticas secas, húmidas e mixtas. Témpera, lápis de grafito, lápis de cores; colaxe, carbonciños e técnicas mixtas adecuándoas o obxectivo plástico desexado. | 
| 
DA1.B2.1.1.
   Utiliza a liña na descrición gráfica de obxectos expresando
   volume, movemento, espazo e sensacións subxectivas. | Realiza obras gráfico-plásticas expresando volume, movemento, espazo e sensacións subxectivas. | 
| 
DA1.B2.1.2.
   Representa formas naturais e artificiais, de maneira analítica ou
   expresiva, atendendo á comprensión da súa estrutura interna. | Realiza obras gráfico-plásticas de maneira analítica ou expresiva, atendendo á comprensión da súa estrutura interna. | 
| 
DA1.B2.2.1.
   Comprende e representa as formas desde distintos puntos de vista. | Realiza obras gráfico-plásticas de obxectos desde distintos puntos de vista | 
| 
DA1.B2.2.2.
   Describe graficamente as formas atendendo ás súas proporcións,
   relacionándoas con formas xeométricas simples. | Realiza obras gráfico-plásticas formas atendendo ás súas proporcións, relacionándoas con formas xeométricas simples. | 
| 
DA1.B3.1.1.
   Selecciona os elementos gráficos esenciais para a representación
   da realidade observada segundo a función que se persiga
   (analítica ou subxectiva) e o seu grao de iconicidade. | Describe, analiza e interpreta unha imaxe dada, distinguindo a súa función analítica ou suxectiva e o seu grao de iconicidade. | 
| 
DA1.B3.2.1.
   Relaciona e representa as formas no plano atendendo ás leis
   visuais asociativas, ás organizacións compositivas, ao
   equilibrio e ás direccións visuais en composicións cunha
   finalidade expresiva, analítica ou descritiva. | Realiza obras gráfico plásticas representando as formas no plano atendendo ás leis visuais asociativas, ás organizacións compositivas, ao equilibrio e ás direccións visuais en composicións cunha finalidade expresiva, analítica ou descritiva. | 
| 
DA1.B4.1.1.
   Representa o volume, o espazo e a textura aplicando técnicas
   gráfico-plásticas mediante valores lumínicos. | Realiza obras gráfico plásticas representando o volume, o espazo e a textura aplicando distintas técnicas gráfico-plásticas mediante valores lumínicos. | 
| 
DA1.B4.2.1.
   Coñece o valor expresivo e configurador da luz, en valores tanto
   acromáticos como cromáticos, e explicar verbalmente eses valores
   en obras propias e alleas. | Escritos e presentación oral de análise do valor expresivo da luz. | 
| 
DA1.B5.1.1.
   Aplica a cor seguindo as dimensións desta (valor-luminosidade,
   saturación-intensidade e croma-ton) na representación de
   composicións e formas naturais e artificiais. | Realiza obras gráfico-plásticas aplicando a cor seguindo as dimensións desta (valor-luminosidade, saturación-intensidade e croma-ton) | 
| 
DA1.B5.1.2.
   Demostra o coñecemento, con explicacións orais, escritas e
   gráficas, dos fundamentos teóricos da cor en composicións e
   estudos cromáticos. | Escritos e presentación oral de análise do valor expresivo da cor. | 
| 
DA1.B5.1.3.
   Aplica de maneira expresiva a cor na obra plástica persoal. | Realiza obras gráfico-plásticas aplicando de maneira expresiva a cor na obra plástica persoal. | 
| 
DA1.5.1.4
    Analiza o uso da cor observando as producións artísticas de
   referencia en todas as súas manifestacións. 
    | Realiza o análise da cor en obras artísticas de referencia | 
| 
DA1.B5.1.5.
   Representa os matices cromáticos, a partir de observación do
   natural, mediante a mestura de cores primarias. 
    | Realiza obras gráfico–plásticas a partir de observación do natural, mediante a mestura de cores primarias. | 
Etiquetas:
Curso 18-19,
curso 2018-19,
Dibujo artístico,
PROGRAMACIÓN,
septiembre
3ºESO Plan de recuperación
3º
ESO
Lembrade...
- En setembro haberá un exame Teórico-práctico, parecido aos que fixemos durante o curso.
- Non haberá entrega de traballos ainda que os recomendo que fagades os exercicios para repasar.
- Tedes na Aula virtual as leccións ( ao final desta entrada os deixo tamén algúns links coas leccións.)
- Tedes que levar ao exame todos os materiais necesarios para facelo , os que usamos na clase ( menos os pinceis, temperas e tubos de acuarelas)
Moito
ánimo....sei que podedes facelo! ... e vos tamén!
Guía
por temas  para a preparación ao exame  de  setembro. Non haberá
entrega de traballos. 
| 
1.
   Contidos 
O
   linguaxe visual e plástico | 
2.
   Exercicios para repasar | 
3.
   Criterios de avaliación | 
| 
O
   linguaxe e a comunicación visual. 
Finalidade
   e función das imaxes: informativa, expresiva, estética e
   representativa. 
Signos
   e símbolos na comunicación visual: marca, sinais, símbolos e
   iconas. 
Medios
   de comunicación mediante imaxes fixas: pintura, escultura,
   arquitectura, prensa, cómic, deseño e novas tecnoloxías. 
Medios
   de comunicación mediante imaxes en movemento: cine, televisión e
   vídeo. | 
L1:
   Identificación do linguaxe visual e plástico nos medios de
   comunicación con imaxes fixas. Recorta de revistas e pega nunca
   lámina catro tipos distintos de imaxes fixas. 
L2:
   Análises dos medios de comunicación que utilizan imaxes en
   movemento. Recorta de revistas e pega nunca lámina catro tipos
   distintos de imaxes en movemento. 
    
L3:
   Realización de signos e símbolos para expresar ideas ou obxectos
   previamente convindos/convidos. Realiza un imagotipo e logotipo 
    
L4:
   Utilización e experimentación de recursos informáticos para a
   procura e creación de imaxes plásticas. Estudo e experimentación
   a través dos procesos, técnicas e procedementos propios da
   fotografía, para producir mensaxes visuais. Creación cun
   programa informático dun corto. 
L5: A
   linguaxe do cómic. Creación do guión dun cómic. Realización
   do cómic sobre un tema dado | 
Coñecer
   as funcións e as características dos medios de comunicación que
   utilizan imaxes estáticas e en movemento. 
Utilizar
   apropiadamente os elementos básicos que compoñen o linguaxe da
   pintura, escultura e arquitectura para realizar unha lectura
   organizada e comprensiva de estes tipos de manifestacións
   plásticas. 
Coñecer
   e utilizar os recursos informáticos e novas tecnoloxías para
   manipular imaxes fotográficas, realizar deseños gráficos e
   aplicar ó debuxo técnico. 
Utilizar
   a sintaxes propia das formas visuais do deseño para realizar
   proxectos concretos. 
Elaborar
   obras multimedia e producións ideográficas sinxelas utilizando
   técnicas adecuadas ó medio. 
Realizar
   un cómic desenvolvendo un guión previamente establecido e
   utilizando os elementos básicos de este tipo de linguaxe. | 
| 
1.
   Contidos Liña e textura, elementos visuais da imaxe | 
2.
   Exercicios | 
3.
   Criterios de avaliación | 
| 
A
   liña como o elemento expresivo, grafismo e trazo. 
A
   textura: calidades expresivas. 
As
   texturas ópticas: orgánicas e xeométricas. 
O
   cor e a liña para crear texturas. 
A
   textura e os estilos artísticos. 
Acercamento
   á utilización de materiais, instrumentos e soportes no debuxo. 
Introdución
   ás técnicas de pinturas ó auga: lavados e estarcidos. | 
L6:Experimentación
   sobre a expresividade da iña. Por
   exemplo, sobre
   a fotocopia da obra A
   Noite
   Estrelada
   de Van Gogh, experimenta as distintas posibibilidades expresivas
   da liña con lápis acuarelables. 
    
L7:
    Experimentación sobre a expresividade da liña e das texturas.
   Por
   exemplo, interpreta
   da Obra As
   Meninas
   de Veláquez con texturas táctis e visuais. 
    
L8:
   Investigación experimental a partir de
   texturas orgánicas e xeométricas. Fai recorta e pega sobre unha
   lámina cinco texturas visuais e cinco táctis. 
L9:
   Utilización das texturas na representación de formas e imaxes.
   Por exemplo, partindo do Bodegón de Paul
   Cézanne.
   Bodegón
   con cebolas
   (1895-1900), traballa coas texturas 
L11:
   Estudo da liña e a textura como elementos xeradores de ilusións
   ópticas.Por exemplo, crea unha ilusión óptica con liñas
   e diferentes texturas. Materiais: témperas. | 
Describir
   diferentes tipos de liñas en imaxes da contorna visual e
   representacións gráficas e visuais propias e alleas. 
Describir
   diferentes calidades plásticas de texturas, en superficies da
   contorna cotiá e en manchas e planos de imaxe. 
Seleccionar
   os elementos configurativos da liña e a textura adecuando á
   descrición analítica da forma. 
Recoñecer
   distintos materiais, instrumentos e soportes de debuxo en imaxes
   diferentes, utilizando as súas características expresivas para
   producir imaxes propias. 
Investigar
   as características estéticas das pinturas ó auga  para
   recoñecer e producir diferentes texturas expresivas. 
Valorar
   as obras de arte con curiosidade e respecto, con o desexo de
   coñecer e analizar os elementos do linguaxe visual utilizados. | 
| 
1.
   Contidos A cor | 
2.
   Exercicios 
    | 
3.
   Criterios de avaliación | 
| 
A
   física do cor. 
A
   natureza das luces de cor: mixturas aditivas. 
A
   natureza dos pigmentos de cor: mixturas sustractivas. 
Os
   atributos do cor: cores complementarios, series e gamas do cor. 
As
   teorías do cor. 
A
   percepción do cor. Alteración dos atributos do cor. 
O
   cor na arte e os movementos artísticos. | 
L12:
   Observación e análises da cor na contorna e nas obras de arte. 
L13:
   Realización dun círculo cromático.Por
   exemplo, diámetro dos círculos concéntricos: 10,8 ,6.
   Materiais: témperas. O círculo do medio: cores puros. Círculo
   exterior píntao con tintas e o interior coas sombras. 
    
L14:
   Resolución de fórmulas cromáticas concretas, realización de
   gamas e  series. Por exemplo, realiza
   unha escala de 6 tinxes e outra de 6 sombras. Debuxa dous
   rectángulos de 12cm de ancho e 4cm de alto. Divídeos  6 partes
   iguais. En un deles pinta a escala de sombras e no outro a de
   tinxes. Materiais: témperas 
L15:
   Selección adecuada de cores para a consecución de efectos
   determinados.Por
   exemplo,
   Análise da cor (segundo a fórmula de armonizar as cores) de dúas
   obras: Os
   Lirios de 
   Vicent Van Gogh, Las
   señoritas de Avignon
    de Picasso. 
L16:
   Investigación en mixturas aditivas. Realiza un debuxo na metade
   da lámina píntao con cores fríos. Repite o debuxo na outra
   evade e píntao con cores cálidos. Materiais: témperas. 
L17:
   Comprobación visual do comportamento da luz. Recorta e pega tres
   imaxes distintas.  Sinala de onde procede a luz. 
    | 
Coñecer
   a natureza física da luz, a fisioloxía do órgano visual e as
   propiedades das superficies dúas obxectos. 
Coñecer
   as teorías básicas sobre a cor como motivación para investigar
   a súa natureza. 
Coñecer
   e diferenciar as mixturas aditivas das subtractivas. 
Describir
   os atributos da cor en imaxes da contorna, obras de arte e
   producións propias. 
Diferenciar
   e representar os matices do cor na natureza e na contorna. 
Apreciar
   e identificar as alteracións cromáticas que produce a
   interacción do cor. 
Utilizar
   adecuadamente as posibilidades expresivas das pinturas ó auga na
   produción de imaxes. 
Valorar
   a importancia expresiva e comunicativa da cor en diferentes
   manifestacións e períodos artísticos. | 
| 
1.
   Contidos
   
    
Análises
   e representación de formas. | 
2.
   Exercicios 
    | 
3.
   Criterios de avaliación | 
| 
As
   formas orgánicas. Diferentes tipos de tratamentos. 
As
   formas xeométricas. Construción de polígonos regulares
   coñecendo o lado. 
As
   tanxencias e os enlaces. 
As
   estruturas bidimensionales. Diferentes tipos de estruturas
   regulares e irregulares. 
O
   módulo e o submódulo. 
As
   relacións métricas. Proporción e semellanza. A sección áurea.
   As escalas. | 
L18:
   Construír e compoñer formas de diferentes tipos. Debuxo nunha
   lámina dos distintos cuadriláteros e triángulos. 
L19:
   Construción de polígonos, e súa aplicación ó campo da arte e
   do deseño. 
Construción
   de polígonos. Sistema xeral.  Debuxo dun hexágono (7cm de
   diámetro) e dun octógono ( 8cm de diámetro). 
L20:
   Interese por investigar sobre os diferentes tipos de estruturas
   que posúe a forma. Creación dun deseño téxtil basado na
   división da circunferencia en partes iguais. Utiliza unha armonía
   de cor e explica. 
L21:
   Valor estético e organizativo do módulo como unidade de
   composición. Creación dunha red modular constante para o deseño
   dunha mochila escolar. Traballa na páxina :
   educacionplástica.net,
   estruturas bidimensionales. 
    
L22:
   Representar obxectos mediante a proporción e a semellanza. Debuxa
   un mesmo obxecto en tres escalas distintas. Indica a escala de
   cada obxecto. | 
Coñecer
   as formas orgánicas. 
Realizar
   debuxos con diferentes tipos de tratamentos: realista, xeométrico,
   de contornos e siluetas. 
Elaborar
   debuxos de formas orgánicas aplicando as fases de encaixado,
   desenvolvemento e detalles. 
Construír
   polígonos regulares coñecendo o lado e aplicando os seus métodos
   particulares. 
Trazar
   un polígono regular coñecendo o lado e aplicando o método
   xeral. 
Coñecer
   as propiedades básicas das tanxencias e realizar trazados de
   tanxencias. 
Trazar
   o ovalo e o ovoide. Debuxar espirais. Coñecer e representar as
   estruturas bidimensionales regulares e irregulares. 
Aplicar
   módulos e submódulos na construción de composicións
   bidimensionales. 
Coñecer
   as relacións métricas de proporción e semellanza. 
Construír
   figuras elementais semellantes. 
Coñecer
   e aplicar a sección áurea e as escalas.
   
    | 
| 
1.
   Contidos 
    
 Espazo
   e volume | 
2.
   Exercicios 
    | 
3.
   Criterios de avaliación | 
| 
Os
   sistemas de representación. O sistema diédrico ortogonal. 
Representación
   do punto, a recta, o plano e corpos sólidos no sistema diédrico
   ortogonal. 
O
   trazado de vistas de obxectos. O esbozo. 
Métodos
   de representación práctica. | 
L23:
   Utilización de diversos elementos que configuran o sistema
   diédrico para resolución de problemas. 
L24:
   Representación de figuras planas, sólidos e corpos xeométricos
   sinxelos. educacionplástica.net
   Sistema diédrico ( exercicios de visualización  y modelado de 3D
   a partir de vistas y exercicios de vistas. 
    
L25:
   Aplicación dos conceptos do sistema diédrico ortogonal estudados
   á resolución de problemas básicos. educacionplástica.net
   Perspectiva (perspectiva axonométrica ortogonal , nivel 1  pezas) | 
Coñecer
   os elementos que configuran o sistema diédrico ortogonal. 
Representar
   no sistema diédrico ortogonal o punto, a recta e o plano no
   primeiro cuadrante. 
Debuxar
   figuras elementais contidas no plano no sistema diédrico
   ortogonal. 
Representar
   sólidos elementais e corpos xeométricos no sistema diédrico
   ortogonal. 
Representar
   o punto, a recta e o plano no sistema diédrico ortogonal sen liña
   de terra. | 
Para
repasar máis os seguintes temas
A
cor 
Texturas
División
da circunferencia e polígonos:
Deseños
modulares bidimensionales  
Stop-motion
https://stopmotionnow.blogspot.com/
Máis
RECURSOS
- En educacionplástica.net os apartados cos que podes traballar son: Visión y percepción ( solo apartado de percepción del color).Trazados xeométricos ( apartado de polígonos).Estruturas modulares bidimensionales. El color Sistema diédrico ( exercicios de visualización y modelado de 3D a partir de vistas y exercicios de vistas.Perspectiva (perspectiva axonométrica ortogonal , nivel 1 pezas)
Ademáis
 en epvtics.blogspot.com.es
( o noso blog de plástica) tedes presentacións dos temas, vídeos e
exercicios para resolver 
Etiquetas:
3ºESO,
Curso 18-19,
curso 2018-19,
septiembre
Suscribirse a:
Comentarios (Atom)

 


