Recuerda
que
cada trabajo tiene que ir con su enunciado/ propuesta y la teoría
que explicamos para poder realizarlo.
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV
En la memoria extraible una carpeta de nombre EPVAV
4º ESO Índice
1ª Evaluación
L1
Imagotipo logotipo, isólogo. Medio ambiente:3R
L2
Cartel publicitario . Día das letras galegas
L3
Análisis de formas. Técnica seca: Dibujo grafito (maniquí)
L4
Análisis
de obras :
Pictochart
L5
Análisis de formas. Técnica seca: Dibujo grafito (maniquí)
L6
Análisis de formas. Técnica seca :Dibujo grafito (objetos)
L7
Análisis de formas. Técnica húmeda :Tinta
L8
a+b+b El color
L9
Fotos
L10
Nuestra película y moviemaker ( Curso/Grupo, en la memoria
extraible)
L11Polígonos
L12
Polígonos
L13Diseños
modulares bidimensionales
L14
Tangencias
L15
Tangencias
L16
Vistas diédricas, nivel elemental( Curso/Grupo, en la memoria
extraible)
L17
Axonometría: Isometría y P. caballera
L18
Vistas diédricas , nivel intermedio( Curso/Grupo, en la memoria
extraible)
L19
Vistas diédricas
L20
Cónico Frontal
L21
Cónico Oblicuo
Porfolio y e-porfolio
O
porfolio (dossier de aprendizaxe): una potente ferramenta de
avaliación
O
porfolio consiste na conformación dun dossier ou
carpeta cunha selección reflexiva de evidencias/producións
aportadas polo alumno/a lo largo do curso e que responde a un
obxectivo concreto. A presentación farase en soporte papel e en
formato electrónico ( e-porfolio),nas actividades que
así o requiran.
Os
traballos (presentacións, murais, traballos escritos, filmacións...)
permiten ao alumno/a amosar as súas aprendizaxes, habilidades ou
competencias, a vez que posibilitan ao profesor un seguimento do
progreso deste aprendizaxe.
No porfolio o
estudante debe acompañaras súas « evidencias de aprendizaxe »
cunha reflexión (intrapersonal) na que xustifique a súa selección
e valore o proceso que seguira no seu recorrido de aprendizaxe
(metacognición, aprender a aprender, regulación...). Esta reflexión
lle
axuda a tomar consciencia de qué e cómo vai aprendendo, o mesmo
tempo que lle permite regular o seu proceso de aprendizaxe e de
estudo.
Usaranse
as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) que
aportan moitas potencialidades no deseño e na propia elaboración
do porfolio. As TIC poden axudar na
elaboración das evidencias que conforman o porfolio e tamén
poden actuar como plataforma base do proceso de ensino e
aprendizaxe; neste caso o porfolio quedaría
implementado na plataforma mesma.
Elaboración
do porfolio
Traballo:
tarefas, proxectos, actividades
Selección
(reflexiva e estratéxica)
Archivo-clasificación
Reflexión
sobre logros e procesos (metacognición)
Presentación
Exposición pública
Porfolio
e e-porfolio
O
proceso da elaboración do porfolio concretarase
en catro fases: arquivar e clasificar os traballos que van a servir
como evidencias da aprendizaxe; seleccionar de xeito intelixente
aquelas producións que mellor exemplifican as competencias
desenvolvidas; reflexionar (acerca dos aprendizaxes realizados, sobre
o proceso seguido, en relación ao grupo...); e, finalmente,
presentar nunha audiencia específica.
O porfolio dixital
conformará parte do portfolio xeral.
¿Qué
non podemos esquecer incluír no portfolio?
–
Portada.
–
O
índice do contido: presentación do que se vai a encontrar
no porfolio.
–
O
guión escrito da presentación oral.
–
As
evidencias do propio aprendizaxe ( láminas, escritos, traballos ….)
–
Comentarios,
suxerencias ... que o profesor realizara durante o proceso.
– A
reflexión persoal.
Algunhas
preguntas que poden guiar a reflexión persoal coas que debes
realizar un texto escrito a man , en castelán
a)
Preguntas retrospectivas sobre o proceso
–
¿Qué
proceso seguiches para facer estes traballos? ¿Fixeras algo parecido
antes?
–
¿Qué
aspectos melloraches nestes traballos? ¿Qué cres que necesitas
mellorar?
–
¿Con
qué problemas te encontraches? ¿Cómo os solucionaches?
–
¿Qué
recursos utilizaches? ¿Cáles foron máis útiles? ¿Cáles
volverías utilizar?
–
…
b)
Preguntas sobre ti mesmo (introspectivas)
–
¿Cómo
te sentiches facendo estes traballos? ¿Qué che gustou máis? ¿Qué
é o que non che gustou?
–
¿Tiñas
o nivel suficiente para levar a cabo os traballos?
–
Ao
comparar estes traballos con outros anteriores, ¿observas cambios?
–
¿Sentes
que melloraches como estudante?
–
…
c)
Preguntas sobre o grupo (para mirar máis aló de ti mesmo)
–
¿Traballaches
da mesma maneira que o resto do grupo? ¿Qué fas de xeito diferente?
–
¿Qué
te gustaría que os demais vesen e valorasen especialmente dos teus
traballos?
–
¿Qué
valoran os teus compañeiros dos teus traballos?
–
¿Qué
crees que dirá o profesor sobre os teus traballos?
–
…
d)
Preguntas para o futuro (prospectivas)
–
¿Qué
farías de outro modo si tiveras que volver a facer estes traballos?
–
¿Qué
che gustaría mellorar?
–
¿Qué
obxectivo te pondrás a próxima vez?
–
...
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